Dr Γεώργιος Γεωργούδης

Ο Δρ Γεώργιος Γεωργούδης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής – ΠΑΔΑ, από το Φεβρουάριο του 2008 με γνωστικό αντικείμενο τη «Φυσικοθεραπευτική Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Επώδυνων Μυοσκελετικών προβλημάτων». Είναι Διευθυντής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μυοσκελετικής Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (www.physiolab.uniwa.gr).

Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές του στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ ΑΘήνας (1994). Οι μεταπτυχιακές του σπουδές (Master of Science in Physiotherapy – 1996) στην Ιατρική Σχολή, στο Victoria University of Manchester, είχαν αντικείμενο το μυοσκελετικό πόνο και την αντιμετώπιση του, με μαθήματα ειδίκευσης την εμβιομηχανική (Βiomechanics), την αποκατάσταση στην Ορθοπεδική Ιατρική (Orthopedic Medicine) σύμφωνα με τις αρχές του Cyriax και τη Διαχείριση του Πόνου (Pain Management). Η ερευνητική του διπλωματική ασχολήθηκε με την αξιολόγηση του πόνου σε ινομυαλγικούς ασθενείς, και τη διαμόρφωση των διαγνωστικών κριτηρίων της νόσου. Οι διδακτορικές του σπουδές  έγιναν στην Ιατρική Σχολή, στο Τμήμα των Επιστημών Αποκατάστασης (Centre for Rehabilitation Science) του University of Manchester και ολοκληρώθηκαν το 2003 με αντικείμενο διδακτορικής διατριβής την αξιολόγηση του μυοσκελετικού πόνου (myofascial trigger points) με τη χρήση της ψηλάφησης και της αλγομετρίας.

Έχει εργασθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε μεγάλα δημόσια νοσοκομεία όπως το Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά «Τζάνειον» (2000-2008), σε δημόσια νοσοκομεία του Ηνωμένου Βασιλείου (1994 – 2000) (Hope hospital, Manchester Royal Infirmary), σε ερευνητικά κέντρα (Behavioral Medicine Research Unit – University of Manchester, Manchester Welcome Trust, Εργαστήριο Μυοσκελετικής & Ανανπνευστικής Φυσικοθεραπείας-ΠΑΔΑ) αλλά και σε ιδιωτικούς φορείς (Private Practices, UK – Εργαστηριούχος Φυσικοθεραπευτής από το 2001-2019).

Η εργασιακή του εμπειρία επεκτείνεται σε επιπρόσθετο κλινικό και ερευνητικό έργο: με τη στήριξη του Ιατρείου Πόνου στο Αρεταίειο Νοσοκομείο (ακαδημαϊκή συνεργασία),  την δημιουργία και λειτουργία του Ιατρείου Πόνου του Τζανείου Νοσοκομείου από το 2004 μέχρι το 2008,  την Ίδρυση και Διεύθυνση της κλινικής TaiJi Health Center μέσα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Σαγκάης – TCM University of Sanghai (2018- σήμερα).

Έχει κλινική εξειδίκευση στην αντιμετώπιση του πόνου μέσω του Βιοιατρικού Βελονισμού (biomedical acupuncture, dry needling) και Παραδοσιακού Βελονισμού (TCM), από το Ηνωμένο Βασίλειο (1995) και από το Πανεπιστήμιο της Κινέζικης Ιατρικής της Σαγκάης (2016 – 2018), ενώ είχε ήδη αποκτήσει την κλινική εξειδίκευση για την διαχείριση των μυοσκελετικών προβλημάτων μέσω εγχύσεων (Injection Therapy) κατά Cyriax, το 2001, αποκτώντας την άδεια άσκησης της συγκεκριμένης τεχνικής στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Είναι μέλος του Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου (MCSP) και εγγεγραμμένος στα μητρώα των φυσικοθεραπευτών επαγγελματιών υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (HPC). Έχει διετελέσει Πρόεδρος επιστημονικών σωματείων του κλάδου στην Ελλάδα όπως στην Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Φυσικοθεραπείας (2005), και στην Ελληνική Φυσικοθεραπευτική Εταιρεία Αλγολογίας – ΕΦΕΑ (2010- σήμερα). Στο εξωτερικό, είναι μέλος πολλών διεθνών οργανισμών όπως ο Διεθνής Οργανισμός για τη Μελέτη του Πόνου (IASP), κ.ά., καθώς και Αντιπρόεδρος και εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Παγκόσμια Συνομοσπονδία Φυσικοθεραπευτών με εξειδίκευση στο βελονισμό IAAPT (2017- σήμερα).

Διαθέτει πλούσιο ερευνητικό και δημοσιευμένο έργο στο γνωστικό του αντικείμενο ως ακαδημαϊκός, με μεγάλο αριθμό ομιλιών & παρουσιάσεων σε διεθνή και εθνικά συνέδρια με κριτές (150+), σημαντικό αριθμό δημοσιευμένων εργασιών (50+) σε έγκριτα διεθνή και Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά με υψηλούς δείκτες απήχησης, μεγάλη διεθνή αναγνωρισιμότητα με πολλές ετεροαναφορές (1000+), συμμετοχή και διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα των Ιατρικών Σχολών των Ιωαννίνων, της Ιατρικής Σχολής της Αθήνας ΕΚΠΑ, της Πάτρας, ανάληψη διδακτορικών διατριβών σε Πανεπιστήμια στην Ελλάδα (ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ) και στο Εξωτερικό (Ουγγαρία), συμμετοχή σε αμοιβόμενα ερευνητικά προγράμματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Κύπρος & UK), και υψηλού επιπέδου διοίκηση εντός του ΠΑΔΑ (Πρόεδρος Τμήματος, Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου).

Περισσότερα στο πλήρες βιογραφικό του.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: 210-5387487

Τηλ Επικοινωνίας στο PhysioPain group: 2106728999