ΠΟΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ

Ο πόνος στη μέση (οσφυαλγία) μπορεί να οφείλεται σε διάφορα μυοσκελετικά σύνδρομα πόνου όπως οσφυαλγία-ισχιαλγία, κύφωση, σκολίωση κ.α. Τα αίτια της οσφυαλγίας (πόνος στη μέση) μπορεί να αφορούν μία ή και παραπάνω δομές της περιοχής αλλά και συστηματικά νοσήματα. Οφείλει λοιπόν να αποκλεισθούν σοβαρές παθολογίες όπως κατάγματα, κακοήθειες, αυτοάνοσα νοσήματα, ρευματοπάθειες.

Η στοχευμένη φυσικοθεραπεία με τεχνικές διαχείρισης του πόνου μπορεί να βοηθήσει τα άτομα που πάσχουν από πόνο στη μέση. Με τη χρήση φυσικοθεραπευτικών τεχνικών όπως η χειροπρακτική, οστεοπαθητική, τεχνικές κινητοποίησης, dry needling, βελονισμός, ergon technique και μέσων υψηλής τεχνολογίας όπως η Διαμαγνητική Αντλία, το Laser, το Τecar, καθώς και με την βοήθεια της θεραπευτικής άσκησης μπορεί να εξαλειφθούν συμπτώματα όπως ο πόνος, το αίσθημα βάρους, η δυσκαμψία και γενικά τα συμπτώματα του ασθενή. Επίσης, οι σωστές εργονομικές συμβουλές και τροποποιήσεις μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω στην αποφυγή υποτροπών. Αναγκαία θεωρείται και σε αρκετές περιπτώσεις η χρήση ειδικών ορθωτικών πελμάτων, ιδιαίτερα σε άτομα που εμφανίζουν ανισοσκελία.

• Οσφυαλγία/Ισχιαλγία
  • Κύφωση