ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ

Η οσφυαλγία αποτελεί μια επώδυνη εμπειρία και διακρίνεται σε οξεία και χρόνια. Η οξεία οσφυαλγία σπάνια διαρκεί περισσότερο απο 3 εβδομάδες. Τα αίτια της οσφυαλγίας μπορεί να αφορούν μία ή και παραπάνω δομές της περιοχής. Έτσι λοιπόν, η περιοχή της οσφύος πρέπει να εξετάζεται για μυική θλάση , μυοπεριτονιακό πόνο ή θλάση απιοειδούς ή τετράγωνου οσφυικού τετράγωνου οσφυικού διάστρεμμα ζυγοαποφυσιακών αρθρώσεων της οσφυικής μοίρας, σύνδρομο υπερκινητικότητας, παθήσεις του μεσοσπονδυλίου δίσκου ή δυσλειτουργία της ιερολαγόνιας άρθρωσης.

Εικόνα 1: Οσφυαλγία (https://painhealth.csse.uwa.edu.au/pain-module/low-back-pain/)

• Tecar therapy
  • Βελονισμός /Ηλεκτροβελονισμός
  • Ergontechnique
  • Ηλεκτρικός ερεθισμός TENS
  • Laser

Εικόνα 2: Tecar therapy-Οσφυαλγία

Εικόνα 3: Χειροπρακτική-Οσφυαλγία

Εικόνα 4: Θεραπευτική Άσκηση

ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ

Με τον όρο ισχιαλγία ή ριζιτικό άλγος αναφερόμαστε στον πόνο που οφείλεται σε ερεθισμό του ισχιακού νεύρου . Το ισχιακό νεύρο ξεκινά από την περιοχή της οσφύος και διατρέχει την οπίσθια επιφάνεια του μηρού, δίνοντας νεύρωση μέχρι τον άκρο πόδα.

Αίτια

Αίτια της ισχιαλγίας μπορεί να αποτελέσουν λόγω πίεσης καταστάσεις όπως η κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου, η σπονδυλική στένωση, κάποιος τραυματισμό της σπονδυλικής στήλης στην περιοχή της οσφύος ή το σύνδρομο απιοειδούς. Το σύνδρομο απιοειδούς είναι η πιο συχνή αιτία ισχιαλγίας λόγω σπασμού του μυός με αποτέλεσμα την παγίδευση του νεύρου.

Συμπτωματολογία

Ο πόνος της ισχιαλγίας εντοπίζεται συνήθως στην μια πλευρά είτε στην περιοχή της οσφύος και των γλουτών είτε καταλαμβάνει μεγαλύτερη έκταση οπισθίως του μηρού έως και τον άκρο πόδα. Επίσης εμφανίζεται μειωμένη κινητικότητα του άκρου της πάσχουσας πλευράς ενώ μπορεί να υπάρξει και απώλεια της αισθητικότητας στην δερμοτομιακή περιοχή του ισχιακού νεύρου.

• Tecar therapy
  • Βελονισμός /Ηλεκτροβελονισμός