ΑΥΧΕΝΑΛΓΙΑ

Η αυχεναλγία αποτελεί μια επώδυνη εμπειρία και μπορεί να διαρκεί έως 3 εβδομάδες (οξεία), ή περισσότερο χρόνο με αποτέλεσμα να μεταπίπτει σε χρονία. Με τον όρο αυχεναλγία εννοούμε τον πόνο στον αυχένα που μπορεί να αντανακλά στο κεφάλι (πονοκέφαλος) ή και κατά μήκος του ενός ή και των δύο άνω άκρων. Έρευνες έχουν δείξει ότι 70% των ατόμων του γενικού πληθυσμού θα  εμφανίζουν τουλάχιστον ενα επεισόδιο αυχεναλγίας κατα τη διάρκεια της ζωής τους.

Τα αίτια της αυχεναλγίας μπορεί να αφορούν μία ή και παραπάνω δομές της περιοχής αλλά και συστηματικά νοσήματα. Οφείλει λοιπόν να αποκλειστούν σοβαρές παθολογίες όπως κατάγματα, κακοήθειες, αυτοάνοσα νοσήματα, ρευματοπάθειες, κ.ά.

Η φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση αφορά στο σύνολο των ασθενών με αυχεναλγία μιας που περισσότερο από το 85% θα αναπτύξουν μυικούς πόνους και δυσλειτουργίες. Η διαχείριση του πόνου του ασθενή αποτελεί προτεραιότητα για όλους τους ασθενείς με αυχεναλγία, προκειμένου να μπορέσουν να επανέλθουν λειτουργικά στις δραστηριότητες τους. Στη διαχείριση του πόνου, η ομάδα του PhysioPain διαθέτει τόσο το εξειδικευμένο προσωπικό (όλοι οι φυσικοθεραπευτές με εξειδίκευση επιπέδου Μάστερ ή/και Διδιακτορικών) με εξειδίκευση σε ειδικές τεχνικές αναλγησίας, όσο και τον πιο σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό.

• ΒελονισμόςΒιοιατρικός και Παραδοσιακός
  • Ηλεκτροβελονισμός, Ωτοβελονισμός

Εικόνα 1: Αυχεναλγία και Βελονισμός.

Εικόνα 2: Αυχεναλγία και Tecar therapy

Εικόνα 3: Αυχεναλγία και Θεραπευτική Μάλαξη