ΩΜΟΣ

Ο πόνος στον ώμο επηρεάζει σημαντικό αριθμό ενηλίκων και μπορεί να οφείλεται σε τενοντίτιδα υπερακανθίου, ασβεστοποϊός τενοντίτιδα υπερακανθίου, τενοντίτιδα πετάλου στροφέων, τενοντοπάθεια μακράς κεφαλής δικεφάλου, σύνδρομο πρόσκρουσης, υπακρωμιακή θυλακίτιδα, αρθρίτιδα ώμου, θλάση μυών κ.α .Ο πόνος στον ώμο οδηγεί συχνά σε μειωμένη λειτουργία της άρθρωσης, σε χαμηλότερη ποιότητα ζωής, σε κακή ποιότητα ύπνου, σε μειωμένη κίνηση (παγωμένος ώμος) και συχνά σε αναγκαστική απουσία από την εργασία.

Παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση του πόνου μπορεί να είναι η εργασία με τα χέρια πάνω από το επίπεδο των ώμων, η μεταφορά φορτίων, η χρήση κομπρεσσέρ, η υπερβολική δραστηριότητα (υπέρχρηση), οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις των ώμων, η κακή στάση, πτώση ή άλλου είδους τραυαμτισμοί.

Η εξατομικευμένη φυσικοθεραπεία με τεχνικές διαχείρισης του πόνου μπορεί να βοηθήσει τα άτομα που πάσχουν από πόνο στον ώμο. Με τη χρήση φυσικοθεραπευτικών τεχνικών όπως η χειροπρακτική, οστεοπαθητική, τεχνικές κινητοποίησης, dry needling, βελονισμός, ergon technique και μέσων υψηλής τεχνολογίας όπως η Διαμαγνητική Αντλία, το Laser, το Τecar, καθώς και με την βοήθεια της θεραπευτικής άσκησης μπορεί να εξαλειφθούν συμπτώματα όπως ο πόνος, το αίσθημα βάρους, η δυσκαμψία και γενικά τα συμπτώματα του ασθενή. Επίσης, οι σωστές εργονομικές συμβουλές και τροποποιήσεις μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω στην αποφυγή υποτροπών.

• Ασβεστοποιός τενοντίτιδα
  • Ρήξη υπερακανθίου/πετάλου