ΜΗΡΟΣ

Ο πόνος στην περιοχή του μηρού μπορεί να οφείλεται αρκετά συχνά σε μυικές θλάσεις του τετρακεφάλου, των προσαγωγών και των οπίσθιων μηριαιών. Ανάλογα με την περιοχή του πόνου εντοπίζεται και η μυϊκή ομάδα που πάσχει. Πολλές φορές ο πόνος δεν αφορά μόνο έναν οξύ τραυματισμό αλλά και παλιότερους τραυματισμούς ή υπέρχρηση των πάσχοντων μυών. Αναγκαία επίσης θεωρείται και η διαφοροδιάγνωση του πόνου από πόνους όπως ισχιαλγία με αντανακλαστικό πόνο στον μηρό.

Παράγοντες κινδύνου αποτελούν λακτίσματα, έντονα προπονητικά ερεθίσματα και υπέρχρηση των πάσχοντων μυών, μειωμένη ελαστικότητα, πτώσεις κ.α.

Η φυσιοθεραπευτική αποκατάσταση πρέπει να ξεκινήσει άμεσα με σκοπό την γρήγορη επούλωση των ιστών που έχουν τραυματιστεί αλλά και την πρόληψη του επανατραυματισμού με τεχνικές όπως: dry needling, βελονισμός, ergon technique, διαμαγνητική αντλία, Laser, tecar, καθώς και προγράμματα διατάσεων, ενδυνάμωσης και ιδιοδεκτικότητας με σκοπό την σταδιακή ένταξη στο άθλημα και την αποφυγή/πρόληψη επανατραυματισμού. Επίσης αναγκαία θεωρείται σε αρκετές περιπτώσεις η χρήση ειδικών ορθωτικών πελμάτων, ιδιαίτερα σε άτομα που εμφανίζουν ανισοσκελία.

• Μυϊκές θλάσεις
    • Τετρακέφαλος