ΓΟΝΑΤΟ

Οι παθήσεις του γόνατος αφορούν είτε τραυματικά γεγονότα (π.χ. ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου), είτε υπέρχρηση (π.χ. σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας, οστεοαρθρίτιδα). Παράγοντες εμφάνισης πόνου στο γόνατο μπορεί να είναι αθλήματα με αλλαγές κατεύθυνσης ή με άμεση επαφή, πτώσεις, δρομείς μεγάλων αποστάσεων, έγερση βάρους και εργασία, καθώς και εμβιομηχανικές ανωμαλίες (π.χ. ανισοσκελία, ραιβότητα).

Η στοχευμένη φυσικοθεραπεία με τεχνικές διαχείρισης του πόνου μπορεί να βοηθήσει τα άτομα που πάσχουν από πόνο στο γόνατο. Με τη χρήση φυσικοθεραπευτικών τεχνικών όπως η χειροπρακτική, οστεοπαθητική, τεχνικές κινητοποίησης, dry needling, βελονισμός, ergon technique και μέσων υψηλής τεχνολογίας όπως η Διαμαγνητική Αντλία, το Laser, το Τecar, καθώς και με την βοήθεια της θεραπευτικής άσκησης μπορεί να εξαλειφθούν συμπτώματα όπως ο πόνος, το αίσθημα βάρους, η δυσκαμψία και γενικά τα συμπτώματα του ασθενή. Επίσης, οι σωστές εργονομικές συμβουλές και τροποποιήσεις μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω στην αποφυγή υποτροπών. Απαραίτητη θεωρείται και σε αρκετές περιπτώσεις η χρήση ειδικών ορθωτικών πελμάτων, ιδιαίτερα σε άτομα που εμφανίζουν ανισοσκελία.

• Νόσος Osgood Shlatter
  • Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας
  • Γόνατο του δρομέα-Σύνδρομο επιγονατιδομηριαίου πόνου
  • Οστεοαρθρίτιδα